7 Ağustos 2014 Perşembe

Selamlama!

Merhaba, 
Daha önce de başka bir blog sitesinde blog denemem oldu. Ama değişiklik ihtiyacı hisssettim, hem adresimden kurtulmak hem de bambaşka bir şekilde yeni bir hayata başlamak istedim…
Böyle oldu değil mi artık? 
Sanal ortamda yaşamaya başladık.Sıkılıyoruz sosyal medyaya atıyoruz kendimizi, kitap okumak istiyoruz açıyoruz pdfimizi, yeni yerler görmek istiyoruz hemen bir seyahat blogu takip ediyoruz. Acınası bir haldeyiz millet!
Biz insanlar, sıkışıp kaldık yaşam alanımızda. Gidemiyoruz çok istememize rağmen. Çünkü sorumluluklarımız var…vb. Sonra da özgürüz diyoruz. Yok öyle bir şey. Hiç birimiz özgür değiliz. Bir kaç seçenek arasından birini seçme irademize özgürlük diyoruz. Koca bir yalaan! Özgürlük konusuna girmeyeyim şimdi şu sıra “Rollo May’in özgürlük ve kader” kitabını okuyorum, çok şey yazabilirim çünkü… 
Her neyse, sıkıntılarımdan en fazla bu kadar uzaklaşabildim, yeni bir blog sitesi, yeni bir blog ismi… Ta taaa!
Yepyeni bir ben. 
Umarım seversiniz!

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder